FAQ

Hoe krijg ik mijn tickets? Hoe krijg ik mijn tickets?
Wanneer is de aftrap? Wanneer is de aftrap?
Waar in het stadion zal mijn zitplaats zich bevinden? Waar in het stadion zal mijn zitplaats zich bevinden?
Heeft u kindertarieven? Heeft u kindertarieven?
Zullen wij samen zitten? Zullen wij samen zitten?
Hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig om naar de wedstrijd te gaan? Hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig om naar de wedstrijd te gaan?
Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn? Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?
Zijn alle kosten in de prijs inbegrepen? Zijn alle kosten in de prijs inbegrepen?
Ik heb een vraag of een klacht? Ik heb een vraag of een klacht?

Hoe krijg ik mijn tickets?

Ongeacht of u tickets reserveert voor AC Milan, Inter Milan, AS Roma, SS Lazio, Fiorentina of Juventus, uw tickets worden afgeleverd in uw hotel in Italië. De tickets worden de dag voor de wedstrijd afgeleverd. Aangezien wij de informatie van uw hotel die u ons verstrekt niet controleren, is het belangrijk dat alle informatie 100% juist is. De levering van uw tickets gebeurt op basis van de informatie die u ons verstrekt. Wij, noch onze vertegenwoordiger in Italië controleren de informatie die ons toegestuurd wordt!
Terug naar FAQ

Wanneer is de aftrap?

Weekendwedstrijden in Italië kunnen van zaterdag op zondag overgedragen worden, of andersom, en ook de aftraptijd kan op het laatste ogenblik veranderen. Verandering van datum en tijd gebeurt meestal als gevolg van een televisie-uitzending die plaatsvindt, of wanneer één van de teams een bekerwedstrijd (LIGA CUP, EUROPE, CL etc.) moet spelen op een datum die te dicht bij de competitiewedstrijd ligt. De aftraptijd kan ook op het laatste ogenblik veranderen, en vindt meestal plaats tussen het middaguur en 22:00 uur. Weekdag-wedstrijden kunnen veranderen tussen dinsdag en woensdag, en de aftraptijd hier valt meestal tussen 17:00 uur en 22:00 uur. Wij contacteren u niet om de datum en tijd te bevestigen, maar wij doen ons best om onze website 3 tot 5 dagen voor de wedstrijd up te daten. Gelieve hier rekening mee te houden bij het reserveren van uw vlucht en hotel!
Terug naar FAQ

Waar in het stadion zal mijn zitplaats zich bevinden?

U zal altijd een zitplaats toegewezen krijgen die zich ofwel tussen de thuissupporters en/of in een neutrale zone van het stadium bevinden. Daarom is het ONDER GEEN BEDING toegelaten sjaals, mutsen, truien etc. met de kleuren van de tegenstanders te dragen. U MAG NIET juichen voor de partij van de tegenstanders. Indien u zich niet aan deze regels houdt kan u de toegang tot het stadium ontzegt worden. U vindt een beschrijving van de categoriën waaruit u kunt kiezen. Wij kunnen geen bepaalde zitplaatsen in een bepaalde categorie vastleggen of bevestigen, wij kunnen enkel garanderen dat de zitplaats zich in deze bepaalde categorie bevindt!
Terug naar FAQ

Heeft u kindertarieven?

Neen, wij hebben geen speciale kindertarieven op onze website, wij hebben enkel algemene prijzen. Wij weten niet of u tickets voor kinderen kunt verkrijgen in het stadion zelf
Terug naar FAQ

Zullen wij samen zitten?

Als u meer dan 3 tickets reserveert, kunnen wij niet garanderen dat u samen kunt zitten. Er is een mogelijkheid dat u opgesplitst wordt als 2+2, 2+3, 2+2+3 etc. Wij garanderen echter wel dat u NOOIT alleen zal zitten zoals 1+1, 2+1, 3+2+1. Indien u opgesplitst wordt, zal onze vertegenwoordiger al het mogelijke doen om u zitplaatsen te geven in hetzelfde gedeelte van het stadion, maar dit kan echter niet gegarandeerd worden. Het gebeurt niet vaak dat een groep opgesplitst wordt, maar tijdens het seizoen kan dit een paar keer gebeuren.
Terug naar FAQ

Hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig om naar de wedstrijd te gaan?

Hebben wij een geldig identiteitsbewijs nodig om naar de wedstrijd te gaan? Ja, de Italiaanse voetbalbond vereist geboortedatum, volledige naam zoals in het paspoort en de paspoortnummers van alle klanten die een voetbalwedstrijd in Italië bijwonen. Dat is de reden waarom u deze informatie moet invullen wanneer u een reservering maakt via onze website. Deze informatie is dus NIET voor ons, maar wel voor de Italiaanse voetbalbond en de clubs. Voor bepaalde wedstrijden vereist de Italiaanse voetbalbond zelfs een scan van de pagina in uw paspoort met uw naam, geboortedatum en foto.
Terug naar FAQ

Wat betekent het dat mijn tickets op aanvraag zijn?

Voor dit evenement dient onze plaatselijke leverancier de beschikbaarheid te bevestigen. Normalerwijze neemt dit niet meer dan 48 uur in beslag.
Terug naar FAQ

Zijn alle kosten in de prijs inbegrepen?

Ja, de prijs die u betaald op deze website omvat de reserveringskosten voor de club, onze locale vertegenwoordiger en onszelf. De agentschappen die we op onze website gebruiken zijn de officiële vertegenwoordigers voor de club(s), en daarom zijn alle prijzen bevestigd en goedgekeurd door de agentschappen. Omwille van de reserveringskosten is het mogelijk dat er een verschil is tussen de prijs die u betaalt op onze website en de prijs die op uw tickets afgedrukt staat. Dit is vooral zo voor de A-wedstrijden, zoals de wedstrijden tegen AC Milan, Inter Milan, SS Lazio, Napoli, Roma, Juventus, Champions League, Europe League, de locale wedstrijden en de laatste wedstrijd van het seizoen.
Terug naar FAQ

Ik heb een vraag of een klacht?

Bij vragen of in het onwaarschijnlijke geval dat u klachten heeft, kunt u bij ons terecht, wij verzoeken u vriendelijk, contact met ons op te nemen door een email te sturen naar helpdesk@ticmate.com of ga naar “Contact” op onze website. Let er op dat alle vragen en/of klachten niet later dan 14 dagen na de voorstellingsdatum/wedstrijddatum/evenement datum naar ons gestuurd kunnen worden. Als we vragen en/of klachten na die 14 dagen krijgen dan zijn we niet in staat om u van dienst te zijn!
Terug naar FAQ

 

070 891 26 05 070 891 26 05 E-mail E-mail
Winkelwagen